TEMATYKA RAD PEDAGOGICZNYCH
- Rodzice jako środowisko integrujące potrzeby dziecka. jak prowadzić wywiadówkę? (Zapisz się)
- Rola wychowawcza rodziny – diagnoza potrzeb rozwojowych - korelacja działań z programem wychowawczo-profilaktycznym. (Zapisz się)
- Nauczyciel-uczeń w relacji. (Zapisz się)
- Jak rozpoznać dziecko krzywdzone (standardy). (Zapisz się)
- Promocja zdrowego stylu życia w szkole – kształtowanie postaw i zachowań, prozdrowotnych. Profilaktyka uzależnień. (Zapisz się)
- Sztuka motywowania, w tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Co zrobić, żeby dziecku chciało się chcieć? (Zapisz się)
- Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży-wsparcie w kryzysach psychicznych. (Zapisz się)
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole-współpraca. (Zapisz się)
- Szkoły, rodzice i instytucje w zakresie wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny. (Zapisz się)
- Odpowiedzialność emocjonalna i pozytywne nastawienie nauczycieli. (Zapisz się)
- Od rozpoznania do programowania pracy z uczniem z orzeczeniem – WOPFU, IPET dokumentacja ucznia z orzeczeniem – praktyczne aspekty pracy nauczyciela z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. (Zapisz się)
- Wspieranie procesu edukacyjnego ucznia z orzeczeniem w klasie integracyjnej. (Zapisz się)
- Planowanie, prowadzenie i dokumentowanie zajęć rewalidacyjnych. (Zapisz się)
- Uczeń w spektrum autyzmu w zróżnicowanej klasie. (Zapisz się)
- TIK w edukacji specjalnej – narzędzia, metody, dobre praktyki. (Zapisz się)
- Skuteczne strategie motywowania uczniów ze SPE. (Zapisz się)
- Praktyczne metody i narzędzia do pracy z lekturą szkolną z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). (Zapisz się)
- Ocena efektywność zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zajęć rewalidacyjnych. (Zapisz się)
- Ewaluacja i modyfikacja IPET – jak skutecznie monitorować i dostosowywać wsparcie ucznia. (Zapisz się)
- Zmiany zasad pisowni w języku polskim od 2026 roku – jak przygotować uczniów i nauczycieli do zmian? (Zapisz się)
- Od TIKTOKA do Mickiewicza – jak angażować uczniów w literaturę poprzez nowe media? (Zapisz się)
- Sztuczna inteligencja w służbie polonisty – jak wykorzystać CHAT GPT i inne narzędzia do nauczania języka i literatury? (Zapisz się)
- Skuteczne nauczanie języka polskiego i przygotowanie ucznia do egzaminu ósmoklasisty z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania. (Zapisz się)
- Jak skutecznie uczyć ortografii w szkole podstawowej? (Zapisz się)
- CZAT GPT w edukacji. (Zapisz się)
- Modelowanie 3Dw tinkercad. (Zapisz się)
- CANVA i sztuczna inteligencja. (Zapisz się)
- Wpływ ćwiczeń na postawę ciała uczniów edukacji wczesnoszkolnej. (Zapisz się)
- Generowaniem grafiki z AI. (Zapisz się)
- Drukarka 3D. (Zapisz się)
- Techniki radzenia sobie ze złością. (Zapisz się)
- AI w roli asystenta nauczyciela matematyki. (Zapisz się)
- Wdrażanie ucznia do samokształcenia w edukacji matematycznej. (Zapisz się)
- Projekt matematyczny, czyli stymulowanie sprawczości ucznia. (Zapisz się)
- Wspierająca rola oceny w matematycznym rozwoju ucznia.(Zapisz się)
- Drogi do prawdy w matematyce i przedmiotach przyrodniczych. (Zapisz się)
- Interdyscyplinarne podejście do rozwijania umiejętności matematycznych. (Zapisz się)
- Budowanie „myślącej klasy” na lekcji matematyki. (Zapisz się)
- Planowanie pracy nauczyciela matematyki w roku wdrażania założeń reformy edukacji. (Zapisz się)
- Ocena jako narzędzie wspierające naukę – znaczenie podejścia kształtującego w pierwszych latach szkolnych. (Zapisz się)
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w edukacji. (Zapisz się)
- Laboratoria przyszłości. Jak wykorzystać szkolną drukarkę 3D.(Zapisz się)
- Podstawy programowania SCRATCH. (Zapisz się)
- SCRATCH tworzymy własną grę. (Zapisz się)
- Bezpłatna CANVA edu dla nauczycieli. (Zapisz się)
- COPILOT bezpłatne narzędzie AI dla nauczycieli. (Zapisz się)