TEMATYKA RAD PEDAGOGICZNYCH

  1. Rodzice jako środowisko integrujące potrzeby dziecka. jak prowadzić wywiadówkę? (Zapisz się)
  2. Rola wychowawcza rodziny – diagnoza potrzeb rozwojowych - korelacja działań z programem wychowawczo-profilaktycznym. (Zapisz się)
  3. Nauczyciel-uczeń w relacji. (Zapisz się)
  4. Jak rozpoznać dziecko krzywdzone (standardy). (Zapisz się)
  5. Promocja zdrowego stylu życia w szkole – kształtowanie postaw i zachowań, prozdrowotnych. Profilaktyka uzależnień. (Zapisz się)
  6. Sztuka motywowania, w tym dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Co zrobić, żeby dziecku chciało się chcieć? (Zapisz się)
  7. Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży-wsparcie w kryzysach psychicznych. (Zapisz się)
  8. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole-współpraca. (Zapisz się)
  9. Szkoły, rodzice i instytucje w zakresie wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny. (Zapisz się)
  10. Odpowiedzialność emocjonalna i pozytywne nastawienie nauczycieli. (Zapisz się)
  11. Od rozpoznania do programowania pracy z uczniem z orzeczeniem – WOPFU, IPET dokumentacja ucznia z orzeczeniem – praktyczne aspekty pracy nauczyciela z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. (Zapisz się)
  12. Wspieranie procesu edukacyjnego ucznia z orzeczeniem w klasie integracyjnej. (Zapisz się)
  13. Planowanie, prowadzenie i dokumentowanie zajęć rewalidacyjnych. (Zapisz się)
  14. Uczeń w spektrum autyzmu w zróżnicowanej klasie. (Zapisz się)
  15. TIK w edukacji specjalnej – narzędzia, metody, dobre praktyki. (Zapisz się)
  16. Skuteczne strategie motywowania uczniów ze SPE. (Zapisz się)
  17. Praktyczne metody i narzędzia do pracy z lekturą szkolną z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). (Zapisz się)
  18. Ocena efektywność zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zajęć rewalidacyjnych. (Zapisz się)
  19. Ewaluacja i modyfikacja IPET – jak skutecznie monitorować i dostosowywać wsparcie ucznia. (Zapisz się)
  20. Zmiany zasad pisowni w języku polskim od 2026 roku – jak przygotować uczniów i nauczycieli do zmian? (Zapisz się)
  21. Od TIKTOKA do Mickiewicza – jak angażować uczniów w literaturę poprzez nowe media? (Zapisz się)
  22. Sztuczna inteligencja w służbie polonisty – jak wykorzystać CHAT GPT i inne narzędzia do nauczania języka i literatury? (Zapisz się)
  23. Skuteczne nauczanie języka polskiego i przygotowanie ucznia do egzaminu ósmoklasisty z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania. (Zapisz się)
  24. Jak skutecznie uczyć ortografii w szkole podstawowej? (Zapisz się)
  25. CZAT GPT w edukacji. (Zapisz się)
  26. Modelowanie 3Dw tinkercad. (Zapisz się)
  27. CANVA i sztuczna inteligencja. (Zapisz się)
  28. Wpływ ćwiczeń na postawę ciała uczniów edukacji wczesnoszkolnej. (Zapisz się)
  29. Generowaniem grafiki z AI. (Zapisz się)
  30. Drukarka 3D. (Zapisz się)
  31. Techniki radzenia sobie ze złością. (Zapisz się)
  32. AI w roli asystenta nauczyciela matematyki. (Zapisz się)
  33. Wdrażanie ucznia do samokształcenia w edukacji matematycznej. (Zapisz się)
  34. Projekt matematyczny, czyli stymulowanie sprawczości ucznia. (Zapisz się)
  35. Wspierająca rola oceny w matematycznym rozwoju ucznia.(Zapisz się)
  36. Drogi do prawdy w matematyce i przedmiotach przyrodniczych. (Zapisz się)
  37. Interdyscyplinarne podejście do rozwijania umiejętności matematycznych. (Zapisz się)
  38. Budowanie „myślącej klasy” na lekcji matematyki. (Zapisz się)
  39. Planowanie pracy nauczyciela matematyki w roku wdrażania założeń reformy edukacji. (Zapisz się)
  40. Ocena jako narzędzie wspierające naukę – znaczenie podejścia kształtującego w pierwszych latach szkolnych. (Zapisz się)
  41. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w edukacji. (Zapisz się)
  42. Laboratoria przyszłości. Jak wykorzystać szkolną drukarkę 3D.(Zapisz się)
  43. Podstawy programowania SCRATCH. (Zapisz się)
  44. SCRATCH tworzymy własną grę. (Zapisz się)
  45. Bezpłatna CANVA edu dla nauczycieli. (Zapisz się)
  46. COPILOT bezpłatne narzędzie AI dla nauczycieli. (Zapisz się)