DYŻURY
- Poniedziałek (SP 7 w Mławie) 13.30 – 15.00
- Środa (PODN w Mławie) 15.15 – 16.45
- Piątek (PODN w Mławie) 14..00 – 17.45
WYKSZTAŁCENIE
- Magister wychowania muzycznego
- Studia podyplomowe – plastyka
- Studia podyplomowe – technika i wychowanie komunikacyjne
- Studia podyplomowe – zarządzanie oświatą,
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Uczeń zdolny muzycznie na zajęciach. Jak go rozpoznać i wspierać?
- Znaczenie muzyki w rozwoju psychofizycznym dzieci
- Korzyści płynące z muzykowania
- Metodyka nauczania gry na instrumentach szkolnych – flet prosty – dzwonki chromatyczne
- Nowoczesne narzędzia wspierające pracę nauczyciela muzyki i edukacji muzycznej
- Przybliżanie elementów dzieła muzycznego na przykładach utworów z różnych epok
- Czym jest muzyka absolutna? Analiza twórczości klasyków wiedeńskich
- Muzyka ilustracyjna i programowa. Co maluje muzyka?
- Muzyczne podróże po Polsce, Europie i świecie ze szczególnym uwzględnieniem tańców narodowych oraz instrumentarium.
- Treści patriotyczne w świetle podstawy programowej z muzyki
- Konstruowanie scenariuszy uroczystości patriotycznych w szkole.
ZAKRES ZADAŃ
- Wspieranie, doradztwo i indywidualna pomoc nauczycielom w zakresie realizacji zadań dydaktycznych
- Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli muzyki, szczególnie po studiach podyplomowych
- Motywowanie nauczycieli do poszukiwania nowych i ciekawych form i metod pracy na lekcjach z dziećmi o różnych możliwościach muzycznych
- Rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie dostosowania warunków pracy do możliwości psychofizycznych uczniów
- Doradztwo w zakresie planowania i organizowania zajęć dla uczniów zdolnych
- Doradztwo w zakresie kierunków rozwoju dzieci zdolnych
- Organizowanie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli z zakresu muzyki i edukacji muzycznej
- Organizowanie szkoleń i warsztatów dla nauczycieli rytmiki w przedszkolach
- Podejmowanie zadań innowacyjnych – tabulatura fletowa
- Uwrażliwianie nauczycieli na wielką wartość polskiej literatury muzycznej
DYŻURY
- Wtorek (SOSW w Mławie) 13:30 – 14:15
- Czwartek (PODN w Mławie) 15.00 – 19:30
- Piątek (SOSW w Mławie) 13:30 – 15:00
WYKSZTAŁCENIE
- Magister - Pedagogika specjalna. Oligofrenopedagogika
- Studia podyplomowe – Pedagogika korekcyjno-kompensacyjna
- Studia podyplomowe – Język polski
- Kurs kwalifikacyjny PTD– Dysleksja rozwojowa
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- WOPFU – od przepisów prawa do praktycznej realizacji;
- IPET krok po kroku;
- ABC pedagoga specjalnego;
- Organizacja pracy z uczniem ze SPE – dostosowanie wymagań do możliwości i potrzeb uczniów;
- Innowacja pedagogiczna – nowatorskie rozwiązania w pracy z uczniem ze SPE;
- Nowoczesne narzędzia wspierające terapię i rozwój ucznia ze SPE;
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w pigułce;
- Jak wspierać ucznia z dysleksją?
- Trening pamięci – czyli jak rozwijać pamięć i koncentrację uwagi?
- Ewaluacja i modyfikacja IPET.
ZAKRES ZADAŃ
- wsparcie, doradztwo, indywidualna pomoc nauczycielom w zakresie pracy z uczniami ze SPE;
- motywowanie nauczycieli do poszukiwania jak najlepszych form i metod pracy z uczniami, którzy wykazują specyficzne trudności edukacyjne i rozwojowe;
- wsparcie w zakresie konstruowania programów zajęć rewalidacyjnych dostosowanych do indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów objętych kształceniem specjalnym;
- rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie dostosowywania warunków pracy do możliwości psychofizycznych uczniów;
- doradztwo w zakresie planowania pracy edukacyjno-terapeutycznej dla ucznia ze SPE;
- doradztwo w zakresie planowania i organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej;
- organizowanie szkoleń dla nauczycieli z zakresu nowoczesnych narzędzi edukacyjnych i terapeutycznych;
- wspieranie nauczycieli/pedagogów specjalnych w opracowaniu dokumentacji WOPFU i IPET;
- organizowanie konkursów: Literacko-graficznego „Lekturowe memy” i ortograficznego „Twardy orzech do zgryzienia”;
- wspieranie nauczycieli/pedagogów specjalnych w planowaniu własnego rozwoju zawodowego;
- obserwacja i omawianie zajęć otwartych prowadzonych przez nauczycieli – stażystów.
DYŻURY
- Wtorek 9.45 – 11.15 (Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Wyszynach Kościelnych
- Czwartek 13.15 – 18.30 (PODN Mława)
WYKSZTAŁCENIE
- MAGISTER FILOLOGII ANGIELSKIEJ, UNIWERSYTET ŁÓDZKI, WYDZIAŁ FILOLOGICZNY Kierunek: filologia angielska. Specjalizacja: tłumaczeniowa oraz nauczycielska
STUDIA PODYPLOMOWE
- 2019 – SWPW W PŁOCKU Zarządzanie oświatą – menedżer oświaty
- 2019 – AKADEMIA LIDERÓW OŚWIATY SUS w partnerstwie z CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ Studia podyplomowe dla liderów zespołów przedmiotowych
- 2017 – SWPW W PŁOCKU Bibliotekoznawstwo z informacją naukową i edukacją czytelniczo-medialną
- 2012 – WYŻSZA SZKOŁA MENEDŻERSKA W WARSZAWIE Przedsiębiorczość i podstawy ekonomii
- 2010 – SWPW W PŁOCKU Informatyka i technologia informacyjna
- 2009 – WYŻSZA SZKOŁA LINGWISTYCZNA W WARSZAWIE Teoria i praktyka tłumaczeń – język angielski
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Nauczanie języków obcych
- Nowoczesne technologie i AI
- Ocenianie wewnątrzszkolne
- Ocenianie kształtujące i informacja zwrotna
ZAKRES ZADAŃ
- Konsultacje indywidualne
- Opiniowanie pracy nauczycieli, udział w lekcjach otwartych.
- Wspomaganie nauczycieli oraz rad pedagogicznych
- Prowadzenie rad pedagogicznych i szkoleń
- Organizacja konkursu języka angielskiego
DYŻURY
- Środa ILO 15.00-16.00
- Czwartek PODN 15.00-18.00
WYKSZTAŁCENIE
- Studia Wyższe Magisterskie na kierunku Pedagogika – Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora Wydział Pedagogiczny w Pułtusku,
- Studia podyplomowe w zakresie Profilaktyki i Terapii Uzależnień na Wydziale Nauk Społecznych i Sztuki Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie,
- Studia podyplomowe w zakresie Doradztwo Zawodowe, Przedsiębiorczość Szkoła Wyższa Collegium Balticum,
- Studia podyplomowe - Oligofrenopedagogika (edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością) Szkoła Wyższa Collegium Balticum,
- Studia podyplomowe - Terapia pedagogiczna Collegium Balticum Akademia Nauk Stosowanych
- Studia podyplomowe edukacja włączająca w pedagogice specjalnej Collegium Balticum Akademia Nauk Stosowanych
- Certyfikat Trenera Wspomagania- Szkoła Trenerów Procesu Wspomagania II - PODN Mława
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Kompetencje zawodowe nauczyciela i wychowawcy-o nowoczesnym modelu wychowania
- Rodzice partnerami szkoły
- Rola wychowawcza rodziny-diagnoza potrzeb rozwojowych-korelacja z Programem Wychowawczo-Profilaktycznym
- Profilaktyka uzależnień/prozdrowotna
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole
- Współpraca ze środowiskiem
- Projektowanie pracy wychowawczej z uczniami o zachowaniach trudnych
- Rozwój emocjonalno-społeczny nastolatków
- Nieprawidłowości w rozwoju dzieci. Rozpoznanie i interwencja.
- Sztuka motywowania. Co zrobić, żeby dziecku chciało się chcieć.
ZAKRES ZADAŃ
- Wsparcie szkoleniowe Rad Pedagogicznych
- Konsultacje indywidualne
- Sieć współpracy
- Organizacja konkursów
DYŻURY
- Dyżur stacjonarny i online:
- Środa 15:00 – 16:30; SP 2 Żuromin
- Czwartek 13:30 – 15:00 PODN Mława
WYKSZTAŁCENIE
- Magister matematyki - Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Metodyka nauczania matematyki
- Nowoczesne technologie w nauczaniu
- Ocenianie kształtujące, wspierające rozwój uczniów
- Wykorzystanie w nauczaniu metody projektów opartych o idee STEAM
ZAKRES ZADAŃ
- Konsultacje indywidualne
- Opiniowanie pracy nauczyciela matematyki
- Organizowanie zajęć otwartych dla nauczycieli
- Udział w lekcjach otwartych
- Prowadzenie rad pedagogicznych i szkoleń
- Organizacja konkursu „Młody Matematyk”
DYŻURY
- Poniedziałek 12.30 – 14.45 – Szkoła Podstawowa w Nosarzewie Borowym
- Czwartek 13.30 – 18.00 Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Mławie
WYKSZTAŁCENIE
- Magister edukacji wczesnoszkolnej - Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Olsztynie
- Studia podyplomowe – Przyroda, Oligofrenopedagogika z pedagogiką wspierającą, Terapia Pedagogiczna, Zarządzanie Oświatą, Akademia Liderów Oświaty
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Metodyka pracy w nauczaniu edukacji wczesnoszkolnej (polonistyczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, informatyczna, wychowanie fizyczne, plastyczna, techniczna),
- Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i w szkole,
- Kreatywność i innowacyjne metody pracy w edukacji wczesnoszkolnej,
- Ruch, taniec, muzyka w przedszkolu i w edukacji wczesnoszkolnej,
- Inteligencje wielorakie w praktyce, czyli edukacja dla dziecka,
- Kompetencje w zakresie czytania i pisania, czyli rozumienia i tworzenia informacji, osobistych, społecznych,
- Muzykoterapia,
- Ocenianie kształtujące,
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
ZAKRES ZADAŃ
- Wsparcie nauczycieli w procesie konstruowania i modyfikowania programów nauczania.
- Otaczanie opieką metodyczną początkujących nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej.
- Organizowanie wymiany doświadczeń między nauczycielami.
- Organizacja szkoleń/konferencji metodycznych/warsztatów/ kursów.
- Organizowanie i prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i placówek.
- Opiniowanie pracy nauczycieli, udział w lekcjach otwartych.
- Podejmowanie działań innowacyjnych.
- Konsultacje indywidualne i zbiorowe.
DYŻURY
- Dyżur stacjonarny i online:
- środa 15.00-16.30
- czwartek 13.30 – 15.00
WYKSZTAŁCENIE
- mgr edukacji wczesnoszkolnej, studia podyplomowe – Przyroda,
- studia podyplomowe – Biologia, studia podyplomowe – Lider oświaty
- studia podyplomowe – Pedagogika terapeutyczna i rewalidacja,
- kurs kwalifikacyjny – Wychowanie do życia w rodzinie, kurs kwalifikacyjny – Zarządzanie oświatą
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Znaczenie przygotowania i organizacji zajęć wychowania do życia w rodzinie w szkole dla skutecznej realizacji zawartych w nich celów.
- Rola nauczyciela w promowaniu wartości rodziny na zajęciach WDŻ.
- Realizacja zajęć WDŻ wsparciem Programu Wychowawczo – Profilaktycznego
- Potrzeby i oczekiwania współczesnego ucznia wobec zajęć wychowania do życia w rodzinie.
- Edukacja zdrowotna na przedmiotach przyrodniczych.
- Rodzina jako środowisko integrujące potrzeby dziecka.
- Zastosowanie mnemotechnik na lekcjach przyrody.
- Gry terenowe na lekcjach przyrody.
- Wykorzystanie TIK na zajęciach WDŻ.
- Poczucie własnej wartości, czyli słów kilka o sposobach wzmacniania samooceny uczniów.
ZAKRES ZADAŃ
- Diagnozowanie potrzeb środowiska objętego doradztwem metodycznym.
- Wsparcie nauczycieli w procesie konstruowania i modyfikowania programów nauczania.
- Otaczanie opieką metodyczną początkujących nauczycieli przedmiotu.
- Udzielanie konsultacji.
- Opiniowanie pracy nauczycieli, udział w lekcjach otwartych.
- Organizowanie wymiany doświadczeń między nauczycielami.
- Wzbogacanie warsztatu pracy nauczycieli.
- Wspomaganie pracy dydaktyczno -wychowawczej.
- Organizowanie i prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli .
- Organizacja szkoleń/konferencji metodycznych/warsztatów/kursów.
- Tworzenie materiałów metodycznych w zakresie swojego przedmiotu.
- Udział w warsztatach/szkoleniach/ kursach/konferencjach służących doskonaleniu i rozwoju kompetencji nauczyciela i doradcy.
- Uczestniczenie w pracach zespołu doradców metodycznych.
- Popularyzacja programów, innowacji pedagogicznych.
DYŻURY
- Dyżur stacjonarny i online
- Środa 15.00 – 16.30 SP 1 w Żurominie
- Czwartek 13.30 – 15.00 PODN w Mławie
WYKSZTAŁCENIE
- Magister historii – Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy
- Studia podyplomowe – matematyka
- Studia podyplomowe - informatyka
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Metodyka nauczania historii i informatyki
- Nowoczesne technologie w nauczaniu historii i informatyki
- Robotyka edukacyjna i praktyczne wykorzystanie technologii druku 3D
- STEAM w pracy nowoczesnego nauczyciela
- Wykorzystanie sztucznej Inteligencji w edukacji
ZAKRES ZADAŃ
- Konsultacje indywidualne
- Opiniowanie pracy nauczyciela historii i informatyki
- Udział w lekcjach otwartych
- Prowadzenie rad pedagogicznych i szkoleń
- Organizacja konkursów
Stopień awansu zawodowego - nauczyciel dyplomowany
DYŻURY
- poniedziałek 14.15 – 15.45 I LO
- czwartek 14.15 -16.30. PODN
WYKSZTAŁCENIE
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu – Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii- specjalność nauczycielska – chemia
- Uniwersytet Warszawski – Wydział fizyki- Studia Podyplomowe w zakresie Fizyki z astronomią
- Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku- Wydział Zarządzania, Katedra Organizacji i Zarządzania- Studia Podyplomowe w zakresie Zarządzania
- Centrum Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Siedlcach- Kurs kwalifikacyjny – kwalifikacje edukatora.
- Doradztwo zawodowe i przedsiębiorczość - Studia Podyplomowe.
- Akademia Liderów Oświaty Szkoły Uczącej Się – Studia Podyplomowe.
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Zasady postępowania z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi.
- Wybrane efektowne doświadczenia chemiczno-przyrodnicze użyteczne w zajęciach pozalekcyjnych.
- Podstawa programowa w szkole podstawowej i ponadpodstawowej z chemii i fizyki.
- Wspieranie ucznia w uczeniu się przedmiotów przyrodniczych.
- Techniki uczenia się uczniów.
- Poszukiwanie nowych rozwiązań jako klucz do sukcesu edukacyjnego.
- Eksperymentowanie i wzajemne nauczanie.
- Wykorzystanie e-podręczników i e-zasobów w nauczaniu i uczeniu się.
- Kompetencje kluczowe w szkole- kształcenie rozwijające samodzielność, kreatywność i innowacyjność uczniów.
- Ocenianie wewnątrzszkolne.
- Praca z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach.
ZAKRES ZADAŃ
- Przedmiot doradztwa / poziom edukacyjny/ chemia, fizyka/ szkoły podstawowe, szkoły ponadpodstawowe
- Udzielanie nauczycielom pomocy metodycznej i merytorycznej w formie konsultacji indywidualnych i zespołowych na interesujące ich tematy.
- Otaczanie szczególną opieką nauczycieli rozpoczynających pracę zawodową.
- Organizowanie form doskonalenia zawodowego (szkolenia, kursy, konferencje, seminaria).
- Uczestniczenie w zajęciach nauczycieli (na prośbę nauczyciela lub dyrektora szkoły/placówki) w związku z oceną ich pracy i sporządzanie opinii o pracy nauczyciela.
- Wspomaganie nauczycieli i rad pedagogicznych w planowaniu, organizowaniu i badaniu efektów procesu dydaktyczno-wychowawczego w szkołach i placówkach, w doborze i adaptacji lub tworzeniu programów nauczania i materiałów dydaktycznych, w rozwoju umiejętności metodycznych.
- Organizowanie współpracy oraz wymiany doświadczeń pomiędzy nauczycielami.
- Prowadzenie zajęć warsztatowych oraz lekcji i zajęć otwartych.
- Propagowanie i pomoc we wdrażaniu do praktyki szkolnej nowych programów nauczania, metod i form pracy.
- Monitorowanie podstawy programowej dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych w zakresie chemii i fizyki.
Gromadzenie, opracowywanie i upowszechnianie materiałów metodycznych i informacyjno-pedagogicznych. - Opiniowanie nowatorskich programów nauczania i innowacji pedagogicznych.
- Organizowanie i prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli.
- Wskazywanie kierunków wyrównywania szans w procesie dydaktycznym.
- Wdrażanie kompetencji kluczowych na lekcjach chemii i fizyki.
- Redagowanie biuletynu metodycznego.
- Organizowanie i koordynowanie działań związanych z diagnozą potrzeb nauczycieli.
Doradca metodyczny Informatyki - Mariusz Sobotka
DYŻURY
- Czwartek PODN 14.00 – 18.30
- Piątek SP nr 7 w Mławie 13.30 – 15.45
WYKSZTAŁCENIE
- Październik 2013 – sierpień 2014
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Wydział Informatyki – studia podyplomowe (Informatyka i technologia informacyjna) - Październik 2012 – czerwiec 201
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli – kurs kwalifikacyjny z zakresu organizacji i zarządzania oświatą - Październik 2003 – lipiec 2006
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, Instytut Filologiczno – Historyczny w Mławie, tytuł zawodowy licencjat (kierunek – historia, specjalizacja pedagogiczna) - Październik 2001 – czerwiec 2006
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski, Wydział Nauk Ekonomicznych, tytuł zawodowy magister (kierunek – zarządzanie i marketing, specjalizacja rynki finansowe i bankowość)
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
- Nauczanie Informatyki
- Technologia informacyjno-komunikacyjna w pracy nauczyciela
- Nowoczesne technologie i AI
- Laboratoria przyszłości
- Nauczanie zdalne z wykorzystaniem - Microsoft 365 Education A1
ZAKRES ZADAŃ
- Szkolenie Rad Pedagogicznych
- Konsultacje indywidulne
- Sieci współpracy
- Organizacja konkursów
- Redagowanie Biuletynu i Informatora
DYŻURY
-
Poniedziałek 11.30-12.45 SP Nr 3 w Mławie
-
Środa – 14.00- 16.15 PODN Mława
-
Czwartek – 14.00 – 17.00 PODN Mława
WYKSZTAŁCENIE
-
Akademia Wychowania Fizycznego w Gdańsku – mgr wychowania fizycznego
-
Collegium Balticum – Akademia Nauk Stosowanych w Szczecinie – Edukacja dla bezpieczeństwa dla nauczycieli, studia podyplomowe
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
-
Gry sportowe
-
Lekkoatletyka
-
Pływanie
-
Badminton i tenis stołowy
-
Rekreacja
ZAKRES ZADAŃ
-
Doradztwo metodyczne w zakresie wychowania fizycznego
-
Prowadzenie zajęć, lekcji otwartych, szkoleń
-
Opiniowanie programów autorskich
-
Wspieranie nauczycieli wychowania fizycznego, w szczególności z małym stażem pracy
DYŻURY
-
Wtorek 8.30 – 10.00 Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wieczfni Kościelnej
-
Środa 8.00 – 8.45 Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wieczfni Kościelnej
-
Czwartek 14.30 – 19.00 PODN w Mławie
WYKSZTAŁCENIE
-
Magister filologii polskiej, Uniwersytet Warszawski
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
-
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z nauczycielami.
-
Inspirowanie nauczycieli do podejmowania działań innowacyjnych.
-
Wspieranie nauczycieli w opracowywaniu, doborze i adaptacji programów nauczania.
ZAKRES ZADAŃ
-
Udzielanie indywidualnych konsultacji.
-
Prowadzenie zajęć edukacyjnych, zajęć otwartych oraz zajęć warsztatowych;
-
Opracowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych.
-
Wdrażanie nowoczesnych metod i form pracy z wykorzystaniem TIK i AI.
-
Otaczanie opieką metodyczną początkujących nauczycieli przedmiotu.
-
Organizowanie i prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli.
-
Organizowanie konkursów na szczeblu powiatu.
DYŻURY
-
Poniedziałek 11.45 – 12.15 (Zespół Szkół Nr 4 im. Obrońców Mławy z Września 1939 roku w Mławie)
-
Środa 15.00 – 17.15 (PODN Mława)
-
Czwartek 14.00 – 17.00 (PODN Mława)
WYKSZTAŁCENIE
MAGISTER HISTORII, UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE, WYDZIAŁ HISTORII I STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH, Kierunek: historia, specjalizacja nauczycielska
STUDIA PODYPLOMOWE
-
2006 – UWM W OLSZTYNIE Wiedza o społeczeństwie i edukacja europejska
-
2014 - ANS COLLEGIUM BALTICUM W SZCZECINIE Zarządzanie oświatą – menedżer oświaty
-
2022 – WSKZ WE WROCŁAWIU Nauczanie etyki i filozofii
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
-
Nauczanie historii, wiedzy o społeczeństwie i filozofii
-
Regionalistyka i nauki pomocnicze historii
-
Aktywne metody nauczania
ZAKRES ZADAŃ
-
Konsultacje indywidualne
-
Opiniowanie pracy nauczycieli, udział w lekcjach otwartych
-
Opiniowanie programów nauczania
-
Wspomaganie nauczycieli oraz rad pedagogicznych
-
Prowadzenie szkoleń, warsztatów, organizacja konferencji i seminariów historycznych
-
Organizacja konkursu historycznego
DYŻURY
-
Wtorek – 15.30- 17.00 PODN Mława
-
Środa – 11.00 - 12.45 ZSTiO w Iłowie Osadzie
-
Czwartek – 15.00 – 17.00 PODN Mława
WYKSZTAŁCENIE
-
Wyższe magisterskie- Edukacja Techniczno- Informatyczna ze Specjalnością Nauczycielską na Uniwersytecie Warmińsko Mazurskim w Olsztynie
-
Szkoła Coachingu i Warsztatu Trenerskiego organizowane przez- Collegium Blticum – Akademia Nauk Stosowanych
-
Studia podyplomowe – Akademia Liderów Oświaty Szkoły Uczącej się - Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
-
Studia podyplomowe w zakresie – Przedsiębiorczość, doradca zawodowy
-
Tytuł Mistrza w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych
-
Uprawnienia do wykonywania zawodu -Diagnosta samochodowy
TEMATYKA PROWADZONYCH ZAJĘĆ
-
Drukarki i wizualizacja w 3D
-
Platformy edukacyjne
-
Aplikacje wykorzystywane w pracy nauczyciela
-
Tworzenie e-materiałów
-
Elektroniczne zasoby edukacyjne
-
Metodyczne aspekty kształcenia z wykorzystaniem TIK
-
Sposoby programowania obrabiarek CNC
-
Metody aktywizujące uczniów z zastosowanie druku 3D
ZAKRES ZADAŃ
-
Doradztwo metodyczne
-
Wspieranie nauczycieli w pracy z uczniem zdolnym
-
Obsługa strony www.podnmlawa.pl
-
Prowadzenie kursów, lekcji otwartych, szkoleń, warsztatów, sieci współpracy i samokształcenia
-
Wspieranie nauczycieli informatyki oraz nauczycieli uczących przedmiotów zawodowych